środa, 2 października 2013

NEWSy


hej, 
zaniedbałem bloga, a zebrało się wiele wydarzeń, o których chciałbym choć słowem wspomnieć,

Sport.
  1. Ajax przegrał pierwszy mecz w LM, 0:4 z FC Barceloną, drugi mecz w grupie H zakończył się remisem 1:1, po niewybaczalnym błędzie sędziego w 92 minucie spotkania!!!, który dopatrzył się faulu, gdzie w rzeczywistości to zawodnik Ajaxu był faulowany. karnego Milan niestety wykorzystał.
  2. Niebawem decydujące mecze reprezentacji Polski, z Ukrainą oraz Anglią. Jestem niezwykle ciekawy, która drużyna narodowa wygra grupę i pojedzie na mundial do Brazylii....
Moje życie =)

29.09. odbyła się w Bydgoszczy giełda, super zrealizowana, z mnóstwem odwiedzających i wystawców.
byłem, bo nie mogłem przegapić takiego wydarzenia.

Pająki:

moja hodowla poszerzyła się o kilka gatunków pająków i skorpionów :)

Inne:

koniec lata... ;(

ale żeby było optymistycznie, niebawem będzie wiosna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz